پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

اغلب کسانی که موضوع امنیت ارتباطات ایمیلی برایشان مهم است سعی می کنند از چند حساب کاربری مختلف برای مدیریت ایمیل های شان استفاده کنند. برای مثال یک ایمیل شغلی، یک حساب کاربری برای کارهای شخصی و … اما همیشه مشکل ورود به این حساب های کاربری وجود داشته است چون همزمان نمیشده از طریق یک مرورگر به انها وارد شد.

حالا گوگل امکان استفاده از چند حساب کاربری به طور همزمان را فعال ساخته و این امر برای کاربرانی که بیش از یک اکانت گوگل دارند این امکان را فراهم می کند که هویت آنلاین خود را مدیریت کنند. این ویژگی جدید به این معنی است که شما دیگر لازم نیست برای استفاده از اکانتهای متفاوت مرتباً وارد و خارج شوید و یا از مرورگرهای مختلف برای ‪کار‬ همزمان از چند اکانت استفاده کنید. 

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند اینترنت , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

در این ترفند قصد داریم روش یافتن و دانلود فایلهای  mp3   که به راحتی یافت نمی شوند را به شما بیاموزیم :

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند اینترنت , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

این روزها اگر پیگیر اخبار آی تی و خصوصاً تغییر و تحولات مربوط به شرکت Google بوده باشید . احتمالا خبر راه اندازی Offline Gmail را شنیده اید .
با استفاده از این قابلیت می توانید حتی در صورت عدم ارتباط با اینترنت به Gmail خود دسترسی داشته و ایمیل های خود را چک کنید و حتی اگر قصد ارسال ایمیل را دارید ایمیل های ارسالی خود را آماده و ارسال کنید (در این حالت ایمیل های ارسالی شما به بخش outbox جیمیل انتقال یافته و پس از اتصال شما به اینترنت بلافاصله ارسال می گردند)
 

این قابلیت خصوصاًً برای کاربران ایرانی که اکثرا از اینترنت های ساعتی و زمانی و با سرعتهای ذغالی استفاده می کنند به شدت مفید خواهد بود .
در ادامه راهنمای کامل فعال سازی این قابلیت را با هم مرور خواهیم کرد …  


|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند اینترنت , آموزش , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://mihandownload.com/ali/tom&jerry.JPG

 

نام انیمیشن: Tom And Jerry Fun And Speed Extreme - تام و جری: هیجان و سرعت بیش از حد
ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی ، فانتزی
کیفیت: خوب
خلاصه داستان: انیمیشن محبوب و دیدنی تام و جری یا همان موش و گربه ، سالیان زیادی است که در میان مردم یاد و خاطره ای شیرین بر جای گذاشته و همواره باعث ایجاد لحظاتی زیبا در زندگی افراد می شود. این بار تام و جری دوباره به بازیگوشی های جدیدی می پردازند و ...

جهت دریافت کارتون و توضیحات کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 


|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو تصویری , انیمیشن , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

Cambridge_IELTS_02_[www.MihanDownload.com].jpg
حتمآ اکثر شما با کلمه IELTS رو به رو شده اید این کلمه مخفف International English Language Testing System می باشد که در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. این آزمون به نوعی یک آزمون ورودی برای کسانی است که می خواهند در محیط های انگلیسی زبان تحصیل یا کار کنند و یا قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان و استرالیایی را دارند.
 
امروز در این سایت کتابی را با عنوان Cambridge Practice tests for IELTS 2 برایتان آماده کرده ایم که دومین کتاب از سری کتاب های کمبریج برای آمادگی آزمون آیلتس می باشد.
 
این کتاب مرجع کاملی از سوالات آزمون آیلتس همراه با پاسخ های آن می باشد که شما با مطالعه ی آنها خود را برای شرکت در این آزمون آماده میسازید. فرمت این کتاب PDF بوده که با استفاده از نرم افزار های پی دی اف خوان مانند Adobe Acrobar Reader قابل اجرا می باشد. همچنین همراه این کتاب فایل های صوتی مرتبط با آن نیز در فرمت MP3 قرار گرفته است که گوش دادن به این فایل ها در هنگام مطالعه کتاب در لهجه و درک بهتر لغت و کلمات به شما کمک می کند.
 
 
دانلود کتاب و توضیحات کامل تر در ادامه مطلب موجود است ...

|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , زبان , کتاب الکترونیکی , آرشیو صوتی , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح


 

AV_Voice_Changer_v7.0.29_www.mihandownload.com.jpg
با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از امور آسان تر شده است و بسیاری از کارها را که درگذشته امکان آن وجود نداشت را امروزه به راحتی و با استفاده از یک نرم افزار انجام داد. اگر شما از آن دسته از کاربران هستید که دوست دارید به هر دلیلی صدای خود را تغییر دهید می توانید از نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم نهایت بهره را ببرید.
AV Voice Changer نام نرم افزاری است که بوسیله آن قادر خواهید بود تا صدای خود را در لحظه تعییر دهید ، روی صدای خود افکت های مختلف ایجاد کنید و یا صدای خود را بصدای شخص خاصی تبدیل نمایید. از امکانات جالب این نرم افزار می توان به امکان تغییر صدا در مکالمات اینترنتی در نرم افزارهای مختلف و سازگاری این نرم افزار با اکثریت نرم افزارهای پیام رسان از جمله Yahoo Messenger ،  GoogleTalk و MSN Live Messenger اشاره کرد.
می توانید با استفاده از این نرم افزار یک پیام صوتی بسازید ، آن را ذخیره کنید و برای شخصی دلخواه از هر طریقی ارسال نمایید و یا در بازی های آنلاین مختلف برای مکالمه با دیگر بازیکنان صدای خود را تغییر دهید. آخرین نسخه نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از این سایتدریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود نسخه جدید بازی معروف موبایل Need For Speed Shift v1.05 

 

دانلود نسخه جدید بازی معروف موبایل Need For Speed Shift v1.05


کمپانی EA یکی از بزرگترین شرکت های ساخت بازی می باشد و یکی از شاهکارهای این شرکت نیز سری بازی های Need For Speed می باشد که ورژن های مختلفی از آن در کنسول های متفاوت تولید شده است . اینبار این سایت نسخه ی Shift این بازی را مخصوص موبایل برای شما کاربران گرامی قرار داده است . بازی که در آن شما می توانید رانندگی را به صورت سه بعدی و با گرافیکی بسیار بالا در موبایل خود تجربه کنید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی استفاده از 70 نوع ماشین هم چون Audi , Porsche , GT3 و . . . می باشد که می تواند شما را بسیار سرگرم خود کند . این بازی دارای فرمت sis می باشد و قابل نصب بر روی گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 5 و سیمبیان 3 می باشد که هم اکنون می توانید از این سایت دریافت کنید .


برای دریافت و مشاهده گوشی های قابل نصب به ادامه مطلب رجوع کنید . . .
 

 


|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , بازی سیمبیان , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

قالب وردپرس 

ویژیگی ها و مزایای قالب:

-پشتیبانی از ابزارک
-دو ستونه
-ظاهر مرتب، حرفه‌ای و زیبا
-بلوک اول نوار کناری به صورت تب بندی شده
-آیکون و لینک معرفی مطلب به شبکه های اجتماعی
-نمایش نوشته های محبوب بدون افزونه
-پشتیبانی کامل از زبان فارسی

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: دانلود , قالب سایت و وبلاگ , ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .