پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com 

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: دانلود , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: کتاب الکترونیکی , کتاب پی دی اف , مجله پی دی اف , مجله PDF , کتاب PDF , کلیک , ضمیمه کلیک , ضمیمه کلیلک روزنامه جام جم ,
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

50 وبلاگ برتر در حوزه رسانه هاي اجتماعيدنياي امروز، دنياي رسانه هاي اجتماعي است و هر روز شاهد استفاده روز افزون از اين رسانه ها در موارد متفاوت و مختلفي هستيم. هر چند در كشور ما هنوز تعريف رسانه ديجيتال با آنچه كه در دنيا معمول است تفاوت بسيار دارد و مسئولين كشور هم هيچ اهميتي در عمل به اين موارد نمي دهند، شاهد كار هم نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال است كه به تازگي برگزار شد اما قصد دارم در اين نوشته 50 وبلاگ برتر رسانه هاي اجتماعي را كه در اين منبع گردآوري شده را معرفي كنم. اميدوارم قبل از اينكه خيلي دير شود آنها كه بايد به اهميت اين رسانه ها پي ببرند، پي برده باشند. 

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: مقاله , ,
برچسب‌ها: وبلاگ برتر , وبلاگهای برتر , وبلاگهای برتر 2010 , برترین وبلاگهای 2010 ,
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

اینترنت این روزها نقش بسیار پر رنگ تری از آنچه که در چند سال پیش داشت پیدا کرده است. به نحوی که ما  ایرانیان هم در کشور خود به خوبی می توانیم این تغییرات را لمس کنیم. این روزها به مدد دست آورد های بزرگان این حوزه در گذشته و حال شاهد شکوفایی هر چه بیشتر شبکه جهانی هستیم و بسیار به جا خواهد بود تا افرادی را که نقشی به سزا در شکل گیری این شبکه جهانی داشتند بشناسیم. در مقاله پیش رو که برگردانی است آزاد از یک مقاله که اخیرا منتشر شده، 41 تن از بزرگان تاریخ اینترنت که در رسیدن آن به جایگاه فعلی نقش تعیین کننده داشتند معرفی شده اند.

لازم به ذکر هست که من معمولا علاقه ای به برگرداندن مقالات دیگران ندارم، اما این مقاله برای من متفاوت بود و من تصمیم گرفتم تا به پاس قدردانی از این بزرگان و معرفی هر چه بهتر آنها اقدام به باز نشر و برگردان کنم. تنها کافیست تا دنیایی بدون اینترنت و سرویس های اون رو تجسم کنید تا به ارزش کار این بزرگان پی ببرید.

 

وینتون سرف و باب کان (Vint Cerf and Bob Kahn)

وینتون سرف به همراه باب کان کسانی بودند که پروتکل TCP/IP را پایه گذاری کردند. پروتکلی که به موجب آن بین کامپیوتر های یک شبکه امکان ارتباط و انتقال پیام برقرار شد و اینترنت بر پایه آن بنا شده است. وینتون سرف در یک اظهار نظر جالب توجه بیان کرده که اینترنت آینه ای تمام نما از اجتماع افراد است و ارسال هرزنامه نیز یکی از آثار جانبی رایگان بودن سرویس ایمیل است.

 

وینتون سرف در سمت راست و باب کان در سمت چپ

وینتون سرف در سمت راست و باب کان در سمت چپ

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , مقاله , متفرقه , ,
برچسب‌ها: مشاهیر اینترنت , بزرگان اینترنت , تاریخ اینترنت , شبکه های اجتماعی , برترین افراد اینترنت ,
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
برچسب‌ها: کابل اینترنت , کابل اینترنت ایران , خلیج فارس , اینترنت ایران , کابلهای اینترنت ایران ,
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح
عکسهای عجیب از قبیله اتیوپی(زنان لب بشقابی)

عکسهای عجیب از قبیله اتیوپی(زنان لب بشقابی)
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , آرشیو عکس , ,
برچسب‌ها: قبیله اتیوپی , زنان لب بشقابی , عکس , عکس جدید , عکس بازیگر , عکس بازیگر زن , عکس بازیگر ایرانی , عکس 2011 , عکس جذاب , سایت عکس , عکس بازیگر مرد , جدید ترین عکس ها , عکس جالب , عکس روز , عکس سینما , عکس فیلم , عکس ماشین , عکس بازیگران خارجی , عکس طبیعت , عکس حیوانات ,
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

10x11089bn4v11b7.jpg 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , موبایل , ,
برچسب‌ها: تلفن هوشمند ال جی , ال جی , تلفن هوشمند , 12 مگاپیکسلی ال جی , گوشی جدید ال جی , LG , گوشی LG , گوشی هوشمند LG ,
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 6.0.0.2.127 

 

تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 6.0.0.2.127


نرم افزار PdfGrabber این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به سرعت و به سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید.

این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی فایل اصلی استفاده می نماید. بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز می توان انتخاب نمود که چه بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا اینکه تمامی فایل را بصورت یکجا تبدیل نمود.

کنترل از راه دور از طریق خط فرمان، پوشه های کنترل شده و واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد را آسانتر از همیشه می نماید. لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت استخراج همزمان فایل های پی دی اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی یک شبکه می دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از تصاویر سند پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه تمامی سند را به تصویر تبدیل نمایید.

همچنین این نسخه از نرم افزار برای کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف، PowerPoint و XML، قابلیت استخراج چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده Monitored Folder می باشند. می توان گفت که در حال حاضر این نرم افزار بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل اسناد پی دی اف نوشته شده به زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.
 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار مبدل , نرم افزار PDF , ,
برچسب‌ها: فرمت PDF , پشتیبانی از زبان فارسی , نرم افزار PdfGrabber , دانلود , دانلود نرم افزار , نرم افزار , نرم افزار جدید , نرم افزار 2011 , آخرین ورژن نرم افزار , سایت جدید , سایت نرم افزار , سایت دانلود نرم افزار , دانلود رایگان , دانلود رایگان نرم افزار ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .