پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

ویندوز ۷ سیستم عامل نسبتا خوب و جالبیست، اما مانند اکثر سیستم عامل های معروف دیگر هیچ گاه کامل و بی عیب نبوده و نیست. بعضی از مشکلات ویندوز ۷ ناشی از اشکالات نرم افزاری یا باگ هستند و بعضی دیگر هم مربوط به عدم تنظیمات مناسب در  ویژگی ها و تنظیمات ویندوز می شود. در هر صورت، بروز خطا و پیام های هشدار دهنده آزار دهنده هستند و آنچه در این مقاله قصد پرداختن و شرحش را داریم مربوط به راهنمای رفع سریع همین مشکلات در ویندوز ۷ است.

برخی از شایع ترین مشکلات گزارش شده از سوی کاربران ویندوز ۷ مربوط به مشکلات عدم سازگاری ویندوز جدید با برنامه های قدیمی تر، سرعت پایین ویندوز در سخت افزارهای قدیمی یا ضعیف، و مشکل با تم Aero و ویژگی ها و امکانات آن است. در این مقاله، من به شما نشان می دهم چگونه این رنجش ها را حل کنید. برای کسانی که ترجیح می دهند  از برنامه تعمیر خودکار مشکلات استفاده کنند، هم در انتهای این مقاله چندتایی نرم افزار  به عنوان یک راه حل مفید وکاربردی پیشنهاد شده است.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: آموزش , مقاله , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

 

یک بازی حماسی دیگر و فوق العاده با خلاقیت هایی  تکرار نشدنی و مکان هایی پر از رمز و راز با طراحی کاملا بدون نقص و ویژگی  هایی که مخاطبین را به عمق ظرافت این مکان های سرد و تاریک  می برد. این همه وسواس برای به تصویر کشیدن عناصری که به ندرت وشاید حتی ابدا در جای دیگری به جز بازی تاریخی و فراموش نشدنی ارباب های سایه ها(تاریکی ها) نمی توان یافت .

((قبل از اینکه این مقاله را کامل بخوانید باید اینگونه فکر کنید که با یک بازی کاملا جدید طرف هستید و ابدا قبل از ارباب  سایه ها هیچ  بازی  از سری  بازی های کاسلوانیا  ساخته نشده است !!!!))

بازی اکشن ماجراحویی فانتزی کاسلوانیا(لطفا بابت تلفظ این لغت در صورت اشتباه بودن از من ایراد نگیرید !) ارباب های سایه بدون شک یکی از بهترین عناوینی است که تا به حال برای کنسول های نسل جدید Ps3 /Xbox360  عرضه شده که به جرات می توانم بگویم با اثاری چون خدای جنگ و شیطان هم می گرید به راحتی رقابت می کند.

در این بازی  حماسی طولانی (این بازی در ۲ دیسک مجزا برای کنسول Xbox360 عرضه شد !) به مواردی برخورد خواهید کرد که برای شما تازگی دارند و همواره تازه و جدید خواهند ماند.

یکی از مهمترین نکته هایی که  درباره ی بازی باید بدانید وجود کارگردانی سرشار از نبوغ و هوش ! یعنی اقای هیدو کوجیما کارگردان ارشد سری بازی های متال گیر است که اگر او نبود این بازی یک بازی بدون روح و یک بازی خیلی معمولی می شد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , مقاله , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://www.mihandownload.com/ali/frenchv.jpg 

 

 

این بار در این سایت یکی دیگر از آموزش های فوق العاده زبان را برای شما کاربران گرامی قرار دادیم بر خلاف آموزش های زبان گذشته به زبان انگلیسی میپرداخت این بار برای شما آموزش زبان فرانسوی را فراهم کردیم.


این آموزش دارای 41 فایل صوتی و یک کتاب مرجع میباشد این آموزش بر خلاف آموزش های دیگری به صورت صوتی ارائه شده است تا کاربر علاوه بر دیدن آموزش در منزل بتواند در اتومبیل خود آن را گوش داده و تمرین کند.

شما از این فرصت میتوانید برای یادگیری بهتر زبان فرانسوی استفاده کنید در این صورت حتی در وقت شما هم صرفه جویی خواهد شد! حتی شما میتوانید هنگام ورزش کردن با یک سی دی پلیر معمولی به گوش دادن آن بپردازید و دانش خود را بالا ببرید.!

 

جهت دریافت آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 


|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , زبان , کتاب الکترونیکی , آرشیو صوتی , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

3-Love-Theme_SonyEricsson_www.MihanDownload.Com.jpg مجموعه ی جدیدی از تم های سونی اریکسون را برای شما قرار داده ایم که با نصب این تم ها می توانید جلوه ی جدید و زیباتری به گوشی های خود ببخشید . این پک شما سه تم جدید و گرافیکی با طرح های عاشقانه می باشد که می توان این مجموعه را جدید ترین و گرافیکی ترین مجموعه از تم های عشقانه نام برد . رزولیشن این تم ها 240x320 می باشد و قابل اجرا بر روی گوشی های سونی اریکسون بوده که هم اکنون می توانید در ادامه مطلب دریافت کنید ...


|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , تم سونی اریکسون , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح
Gangstar-3_Miami-Vindication-Java_www.MihanDownload.Com.jpg بعد از 1 سال انتظار شرکت Gameloft ورژن جدیدی از بازی معروف خود یعنی Gangstar را تولید کرده است . این بازی سومین نسخه از این سری بازی ها می باشد که به تازگی با عنوان Miami Vindication طراحی و تولید شده است عنوان این بازی به زبان فارسی یعنی محافطت از میامی پس مشخصا این بازی در شهر میامی اجرا می شود . فرمت این بازی جاوا می باشد و بر روی اکثر گوشی های موبایل قابل اجرا می باشد .

برای دریافت و خواندن دیگر اطلاعات به ادامه مطلب رجوع کنید ....


|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , بازی جاوا , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com


 

حتما پیش آمده به دلایل مختلف از قبیل حجیم بودن مجبور شده ایم که یک فایل ویدئویی را به چند قسمت تقسیم کنیم. تکه تکه کردن یا حتی بریدن بخشی از یک فیلم مستلزم استفاده از نرم افزارهای ویرایشی ميباشد، مطمئنا تعداد و برندهای این دسته نرم افزار آنقدر بالاست که به راحتی می توان نرم افزاری را انتخاب کرد اما همیشه لازم نیست برای یک کار ساده مثل همین بریدن فیلم ها نرم افزار مثل Corel Video Studio یا نرم افزارهای مشابه را برروی سیستم نصب کنیم.

با نرم افزارهای ساده تری که برای همین منظور طراحی شده اند هم می توان چنین کارهایی را انجام داد. Boilsoft Video Splitter همانطور که از نامش هم پیداست قادر است تا یک فیلم بلند را قسمت قسمت کند و یا اصلا به انتخاب کاربر بخشی از یک فیلم را انتخاب و به طور کامل از فیلم برش دهد.

استفاده از Boilsoft Video Splitter هم فوق العاده آسان است. تنها کافیست پس از انتخاب فایل ویدئویی مورد نظر قسمت ابتدایی و انتهایی آن بخش که قرار است بریده شود را انتخاب شود و به همین سادگی آن بخش برش خواهد خورد. سرعت عملکرد این نرم افزار فوق العاده بالاست و به هیچ وجه به زمان خاصی برای Render کردن ندارد. نکته پایانی هم در محیط کاربری ساده اما جذاب این ابزار نهفته است که تاثیر زیادی در سرعت عملکرد کاربران خواهد داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Boilsoft Video Splitter v6.11 build 140:

- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج
- قابلیت پشتیبانی از  آوی، زیرنویسها، MPEG - 4 فایل های ویدیویی
- قابلیت پشتیبانی از  MPEG - 1 ، MPEG - 2 ، VOB فایل های ویدیو
- قابلیت پشتیبانی از  ASF ، WMV ، WMA فایل
- قابلیت پشتیبانی از  واقعی رسانه ها ( کنترل از راه دور rmvb)
- قابلیت پشتیبانی از  MP4, mp4 , m4a فایلها
- قابلیت پشتیبانی از  فیلم :  فیلم FLV
- قابلیت پشتیبانی از  فایل هاي VCD و  dat
- قابلیت پشتیبانی از  AC3 فایل ها
- قابلیت پشتیبانی از  فایل های صوتی MPEG ، MP1 ، MP2 ، mp3
- پشتیبانی از فایل های ویدیویی بزرگ بيش از 2 گيگا بايت
- سرعت بسیار بالا در برش قسمت های مختلف بدون افت كيفيت در تصاوير
- امکان برش چند قطعه در یک لحظه
- امکان اجرای پیش نمایش به صورت مستقیم در نرم افزار
- قابلیت ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار مبدل , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

 

یادم هست وقتی برای اولین بار توی مدرسه به کامپیوتر دست زدم،همیشه این تصور رو داشتم کامپیوتر وسیله ای است که همه چیز می داند و فقط کافی است سئوال خود را برای کامپیوتر تایپ کنیم تا او پاسخ را برای ما روی مانیتور درج کند.این تصور در آن روزها موجبات خنده معلم شد.
 
 
اما امروز به مدد شبکه وب جهانی این آرزو رو به تحقق است،فقط کافی است سری به سایت....
 
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

آخرین نیوز: آقای کمانگر در سال ۱۹۹۹ در رشته بیولوژی از دانشگاه استانفورد فارغ التحصیل شد و پس از آن به گوگل پیوست.


چاد هرلی (Chad Hurley) مدیر و یکی از بنیانگذاران سایت مشهور یوتیوب از سمت خود کناره گیری کرده است و جای خود را به یک جوان ایرانی – آمریکایی به نام سالار کمانگر داده است.


به گزارش ایتنا، کمانگر مدیر عامل جدید یوتیوب یکی از قدیمیترین کارمندان گوگل و در واقع نهمین کارمند این شرکت به شمار میرود. 

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .