پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 23 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com 


|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: دانلود , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: ضمیمه کلیک , کلیک , کلیک روزنامه جام جم , کتاب الکترونیکی , دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم ,
تاریخ : 23 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

IMAX_Under_The_Sea_www.mihandownload.com.jpg

ژانر: فیلم مستند
زبان: انگلیسی
کیفیت : 720p - BluRay
حجم : 2 گیگابایت
 
یکی از خیره کننده ترین و زیباترین مناظر طبیعی را می توان در اعماق دریا ها یافت. مکان هایی که از دسترس بشر تاکنون دور بوده و بصورت بکر و دست نخورده ، به حالت طبیعی خود باقی مانده است.
 
IMAX Under The Sea نام فیلم مستندی فوق العاده زیبا است که امروز در سایت میهن دانلود قصد معرفی آن به شما را داریم. در این مستند می توانید به اعماق آب ها بروید و از نزدیک با زیبایی های بی نظیر آنها مواجه شوید.
 
تصاویری که می توانند هر بیننده ای را ترغیب کنند که ساعت ها به نظاره بنشیند و از این مناظر طبیعی لذت ببرد. این مستند آب های جنوب استرالیا و اطراف آن را هدف قرار داده است و به بیننده امکان کنجکاوی در اعماق این آب ها را می دهد تا از نزدیک با زندگی جانورانی که در سکوت ، در اینجا زندگی می کنند آشنا شود.
 
یکی از نکات جالب توجه در مورد این فیلم مستند ، شرح و توضیح تصاویر توسط هنرمندی چون جیم کری (Jim Carrey) است قطعأ معرف حضور همگان هست و به طور حتم شما نیز  هنرنمایی او را در فیلم های سینمایی مختلف دیده اید. فیلم مستند فوق الذکر را هم اکنون می توانید از این سایت دریافت نمایید.
 
برای دانلود فیلم مستند به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو تصویری , ,
برچسب‌ها: اموزش تصويري , دانلود , دانلود IMAX Under The Sea , دانلود فيلم , دانلود فيلم اموزشي , دانلود فيلم مستند , دانلود فيلم مستند اموزشي , دانلود فیلم اعماق اقیانوس , دانلود فیلم لینک مستقیم , دانلود فیلم مستند , دانلود فیلم مستند اعماق دریاها IMAX Under The Sea , دانلود فیلم مستند دریا و اقیانوس , دانلود مستقیم , دانلود مستند , دانلود مستند دریا , فيلم اموزشي , فيلم مستند , فیلم زندگی ماهی ها , فیلم مستند آب های آزاد , لینک مستقیم , مستند , مستند اقیانوس , مستند دنیای زیر آب , مستند زندگی آبزیان , مصاحبه ,
تاریخ : 23 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Swype_v1.0.jpg
سرعت تایپ در گوشی های تمام لمسی و فاقد صفحه کلید کامل یکی از دغدغه های کاربران این سبک گوشی ها است فناوری که جدیدا برای افزایش سرعت تایپ وجود دارد swype نام دارد.نرم افزار swype گوشی سیمبین شما را به این فناوری مجهز خواهد کرد تا سرعت تایپ شما نیز به 40 کلمه در دقیقه  افزایش یابد.هم اکنون میتوانید این نرم افزار پیشرفته را از این سایت دریافت کنید.این نرم افزار قابل اجرا در گوشیهای سری 60 ویرایش 3 و 5 میباشد.
 
 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , نرم افزار نوکیا , ,
برچسب‌ها: فناوری swype , نرم افزار 5800 , نرم افزار تایپ اس ام اس , نرم افزار تایپ سریع , نرم افزار جدید موبایل , نرم افزار سیمبین , نرم افزار سری 60 , تایپ سریع ,
تاریخ : 23 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

MCleaner-v2.1.jpg نرم افزار کابردی MCleaner که به کمک آن میتوانید یک لیست سیاه درست کرده و شماره های مزاحم را در آن قرار داده تا از تماس این شماره ها با شما جلوگیری شود. همچنین به کمک این نرم افزار میتوانید لیست سفید ایجاد کرده به صورتی که تنها شماره های موجود در این لیست میتوانند با شما تماس بگیرند. اعمال محدوديت های تماس در زماني مشخص از ویژگی های دیگر این نرم افزار مي باشد. 

 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , نرم افزار نوکیا , ,
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار MCleaner v2 , 1 , 2 Beta , دانلود نرم افزار بلک لیست , لیست سیاه تلفن های همراه , نرم افزار بلک لیست , نرم افزار لیست سفید برای موبایل , نرم افزار لیست سیاه برای موبایل , نرم افزار موبایل , نرم افزار نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 , نوکیا سری 60 ورژن 3 , نوکیا سری 60 ورژن 5 ,
تاریخ : 23 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

trekbuddy_1.0.0_with_iran_map_MihanDownload.com.jpgدر بین گوشی های جاوایی که از فناوری gps پشتیبانی میکنند نرم افزار هایی که امکان استفاده کامل از این فناوری پیشرفته را فراهم کنند چندان زیاد نیستند.اما نرم افزار trekbuddy یک انتخاب مناسب برای کسانیست که استفاده اصولی از gps موبایلشان برای آنها یک رویاست.این نرم افزار قابل اجرا روی انواع گوشی های موبایل با پلتفرم جاوا میباشد.
 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...
 

 


|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , نرم افزار نوکیا , نرم افزار سونی اریکسون , نرم افزار جاوا , GPS , ,
برچسب‌ها: trekbuddy , مسیر یاب جاوا , نرم افزار مسیر یابی جاوا , نرم افزار جی پی اس , نرم افزار جی پی اس جاوا , نرم افزار جاوا , نرم افزار جدید جاوا , جی پی اس , جاوا ,
تاریخ : 23 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Ashiyane_Magazine_01_[www.MihanDownload.com].jpg

 عناوین مجله الكترونيكي هك و امنيت گروه آشيانه شماره 1:
- حضور آشيانه در الكامپ 89
- همه چيز درباره كرم Stuxnetا
- Encrypt كردن Shell اسكريپت ها
- Rootkit چيست؟
- نفوذ از طريق Spoofing
- روش هايي براي محافظت از شبكه ها
- مقدمه اي بر ديوار آتش (Firewall)
- آشنايي با Hash
- حملات XFS
- و...

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار هک , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: دانلود مجله , دانلود مجله pdf , دانلود مجله الكترونيكي هك و امنيت گروه آشيانه , دانلود مجله الکترونیکی , دانلود هفته نامه , دانلود کتاب pdf , دانلود کتاب الکترونیکی , دانلود کتاب اموزشی ,
تاریخ : 23 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

برای ایجاد نسخه pdf از اسناد شخصی، راه‌های زیادی وجود دارد.

ساده‌ترین آنها ایجاد نرم‌افزارهای pdf سازی مثل pdf factory است. در صورتی که به اینترنت دسترسی داشته باشید نیز سرویس‌های زیادی برای شما این تبدیل را به صورت آنلاین انجام می‌دهند که Google doc معروف‌ترین آنهاست.

اما بعضی وقتها ممکن است شما نیاز به تهیه pdf از اسناد خود (word, excel, …) داشته باشید اما نرم‌افزار pdf ساز دم دست شما نباشد و امکان اتصال به اینترنت نیز برای شما فراهم نباشد. در این صورت هم نباید ناامید شد چرا که با خود Adobe Acrobat Reader و بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار جانبی دیگر، می‌توانید نسخه pdf اسناد خود را تهیه کنید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 80
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند ویندوز , ترفند نرم افزار , آموزش , ,
برچسب‌ها: pdf , پی دی اف , ساخت پی دی اف , ساخت PDF , فرمت پی دی اف , فرمت PDF ,
تاریخ : 23 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

کسپرسکی (Kaspersky) نزد کاربران به تولید نرم افزارهای  با کیفیت و توانمند مقابله با بدافزارها شناخته شده است، و از منظر فنی هم به طور معمول در رتبه بندی های نرم افزاری AV صدرنشین است. دیسک نجات یا rescue disk  کسپرسکی به شما اجازه دسترسی و ورود به سیستم عامل ویندوز رایانه تان را حتی زمانی که یک بدافزار مخرب شما را از دسترسی معمول به ویندوز محروم کند می دهد، و مزیت خوبی که دارد این است: امکان دانلود برنامه به صورت رایگان.

شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که برخی از ویروس ها، بدتر از برخی دیگرند. به خصوص آنهایی که مانع از نصب نرم افزارهای حذف کننده خود روی رایانه می شوند! وقتی چنین اتفاق می افتد وقت آن است که به سراغ یک سی دی زنده (live CD) بروید، که معمولا در محیطی غیر از سیستم عاملی که روی سیستم خود استفاده می کنید اجرا می شود. این ویژگی  خوبی است ، چرا که اگر سیستم عامل پیش فرض شما (که معمولا ویندوز است) به خطر بیافتد و به طور کامل الوده شود، نیاز به حمله و مقابله با ویروس یا بدافزار  از خارج محیط ویندوز است و یک سی دی زنده این محیط را برای ما فراهم می کند.

در این مقاله قصد داریم نگاهی به دیسک نجات کسپرسکی و امکانات آن انداخته و چگونگی استفاده از آن را برایتان شرح دهیم.

 

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 99
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
موضوعات مرتبط: ترفند نرم افزار , نرم افزار امنیتی , آموزش , کلیدهای کاسپراسکای , مقاله , ,
برچسب‌ها: BitDefender Rescue CD , how to create a rescue disk , Kaspersky , Kaspersky Rescue Disk , live cd , malware protection , Similar Tools to kaspersky rescue disk , دیسک نجات کسپرسکی , نصب مجدد ویندوز آلوده , نصب مجدد ویندوز آلوده به ویروس , کسپرسکی ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .