پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 29 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح
دانلود راهنمایی کامل جامع و بی همتا برای مدل سازی و طراحی اتومبیل عالی برای متخصصین و مهندسین

دانلود راهنمایی کامل، جامع و بی همتا برای مدل سازی و طراحی اتومبیل عالی برای متخصصین و مهندسین


یکی از مطرح ترین کمپانی های سازنده آموزش های الکترونیک و چندرسانه ای در زمینه نرم افزار مایا و مباحث مرتبط با آن شرکت Digital Tutors امریکاست که طی چندین سال گذشته به افتخارات بسیاری در زمینه آموزش الکترونیک در سطوح مختلف برای نرم افزار های مطرح انیمیشن سازی به ویژه مایا نایل شده است . آموزش های بسیار با کیفیت این شرکت به زبانی ساده و در محیط نرم افزار مایا به گونه ای کاملا آسان و قابل درک است که فهم ساده آن را برای تمامی علاقمندان میسر کرده است .

شما در این کورس آموزشی طراحی یک خودرو را با تمامی مباحث آموزشی مقدماتی، مباحث مختلف مدلسازی یا Modeling ، مباحث مختلف خلق شخصیت یا Rigging ، مباحث مختلف ساخت انسان دیجیتالی Digital Humans ، مباحث مختلف رندرینگ Rendering ، مباحث مختلف دینامیک ها Dynamics و مباحث مختلف Texturing فرا خواهید گرفت.

راهنمایی کامل، جامع و بی همتا برای مدل سازی و طراحی اتومبیل عالی برای متخصصین و مهندسین این حرفه یعنی اتومبیل سازی، فیلم سازی، بازی سازی و ... بیش از 10 ساعت آموزش جامع بر اساس سورس پروژه ها !
مباحث مورد بحث:

• Establishing Automotive Line Flow
• Creating NURBS Curve Framework
• Modeling Contoured Panels
• Adding Sub-D Resolution
• Avoiding Creases and Dents with Edge Spacing
• Adding Scoops to Curves Surfaces
• Extracting Useful Geometry
• Mirroring Detail
• Troubleshooting Common Edge Loop Issues
• Creative Uses of Extrusions
• Converting Between Geometry
• Moving Points Along Normals
• Adding Tire Tread with Bump Maps
• Modeling using Deformers
• HDR Lighting Setup
• mental ray Shading Techniques
• Automotive Terminology and Concepts

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید... 


|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , آرشیو تصویری , ,
برچسب‌ها: مدل سازی , طراحی اتومبیل , دانلود , دانلود فیلم , فیلم , مستند , دانلود مستند , دانلود فیلم , دانلود فیلم مستند , دانلود رایگان , دانلود مستند جدید , دانلود مستند 2011 , سایت فیلم , سایت فیلم مستند , سایت دانلود , فیلم اموزشی , آموزشی , دانلود فیلم آموزشی ,
تاریخ : 29 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح
دانلود مستند چگونگی پیدایش طوفان کاترینا یکی از مهیب ترین بلایای طبیعی دنیا

دانلود مستند چگونگی پیدایش طوفان کاترینا یکی از مهیب ترین بلایای طبیعی دنیا


توفند کاترینا (به انگلیسی: Hurricane Katrina) یکی از فاجعه‌بارترین بلایای طبیعی در ایالات متحده آمریکا بوده است.
این توفند که در سال ۲۰۰۵ میلادی رخ داد بخشی از کرانه‌های آمریکایی خلیج مکزیک از نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا تا موبایل در ایالت آلاباما را درنوردید و به ویرانی کشید.
توفان کاترینا در پگاه ۲۹ اوت ۲۰۰۵ از دریا به خشکی رسید و باعث مرگ ۱،۸۳۶ تن و آوارگی یک میلیون نفر شد. چنین فاجعه‌ای انسانی از زمان جنگ داخلی آمریکا در ایالات متحده دیده نشده است.

طوفان کاترینا یکی از پدیده های برجسته اخیر گذشته در آمریکا بود که زندگی هزاران نفر را ویران کرد به طوریکه خیلی ها آن را یکی از ویرانگر ترین پدیده های طبیعی پس از تسونامی جنوب شرق آسیا می دانند. در نیواورلئان طوفان کاترینا همزمان دو سانحه را بوجود آورد یکی خود طوفان و دیگری سیل ناشی از آن.

صدمه طوفان به اموال در کل در حدود $ 81000000000 برآورد شده است .

در این ویدئو مستند چرخه کامل از چگونگی وجود توفان ویرانگر کاترینا در آمریکا به همراه سابقه و نقشه برداری از ابرها و طیف های مادون قرمز و مرئی از سطح زمین با ماهواره های پیشرفته اشان را نشان می دهد.

 

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو تصویری , ,
برچسب‌ها: مستند طوفان کاترینا , دانلود , دانلود فیلم , فیلم , مستند , دانلود مستند , دانلود فیلم , دانلود فیلم مستند , دانلود رایگان , دانلود مستند جدید , دانلود مستند 2011 , سایت فیلم , سایت فیلم مستند , سایت دانلود , فیلم اموزشی , آموزشی , دانلود فیلم آموزش ,
تاریخ : 29 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح
دانلود مستند زندگی چگونه شروع شد

دانلود مستند زندگی چگونه شروع شد


زندگی چگونه آغاز شد؟ یکی از سوالات اساسی و دشواری است که برای ما چالش ذهنی بزرگی ساخته است.
در سیاره ما زندگی همه جا هست.از بلندترین کوه تا عمیق ترین اقیانوس ها ؛ اما آنچه که شلیک تپانچه آغاز مسابقه تکاملی بوده است؟ چه بود؟چگونه از مواد غیر زنده به زنده تبدیل شدیم؟

زمین در حال حاضر بیش از 600 میلیون سال قدمت دارد. این سیاره از حالت مذاب سرد شده است تا به این شکل امروزی در آمده است .
زمین در حال توسعه پوسته جامد و اقیانوس ها می باشد که باعث ایجاد بخار آب در جو زمین شده است. بسیاری از دانشمندان فکر می کنند این دریای بسیار کهن باعث شده است که در زندگی روی زمین ، با منافذ معدنی و غنی و آتشفشانی اش باعث ایجاد کاتالیزوری برای واکنشهای شیمیایی در سراسر سطوح حباب های ریز آب گردد ، که منجر به ایجاد غشای سلولی شده است. حباب های دیگر نیز تصور می شود که به شکل خود تکثیر می گردد.و... 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو تصویری , ,
برچسب‌ها: مستند زندگی چگونه شروع شد , دانلود , دانلود فیلم , فیلم , مستند , دانلود مستند , دانلود فیلم , دانلود فیلم مستند , دانلود رایگان , دانلود مستند جدید , دانلود مستند 2011 , سایت فیلم , سایت فیلم مستند , سایت دانلود , فیلم اموزشی , آموزشی , دانلود فیلم آموزشی ,
تاریخ : 29 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود مستند راز زلزله بزرگ چیست؟در صحرای نوادا چه اتفاقی می افتد؟

دانلود مستند راز زلزله بزرگ چیست؟در صحرای نوادا چه اتفاقی می افتد؟


راز زلزله بزرگ چیست؟در صحرای نوادا چه اتفاقی می افتد؟

چرا اسرائیل که قبلا این آزمایشات را در عمق زیاد انجام می داده و یا با کمک امریکا در صحرای نوادا و یا مکانهای خالی از سکنه مثل صحرای سینا در مصر دست به این امور می زده الان حاضر شده با پذیرش تخریب قسمتهایی از شهر ها و شهرکهای خود دست به این کار بزند؟

اسرائیل با همراهی آمریکا دست به یک آزمایش خطرناکی زده اند که شاید سیر تحولات طبیعت را به هم بزنند.این دو کشور مستبد با آزمایشات نامتقارن خود به تازگی زلزله مصنوعی انجام داده اند که باعث شده است تا رشته کوه های صحرای نوادا شش میلیمتر تغییر مکان کنند.زلزله ای که با استفاده از انرژی سهمگین آزاده شده صورت گرفته است.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو تصویری , ,
برچسب‌ها: مستند راز زلزله بزرگ چیست؟ , صحرای نوادا , دانلود , دانلود فیلم , فیلم , مستند , دانلود مستند , دانلود فیلم , دانلود فیلم مستند , دانلود رایگان , دانلود مستند جدید , دانلود مستند 2011 , سایت فیلم , سایت فیلم مستند , سایت دانلود , فیلم اموزشی , آموزشی , دانلود فیلم آموزشی ,
تاریخ : 29 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

همانطور که میدانید تمام ویندوز های قبل ویستا و سون در دیسک های CD قرار داشتند و نگهداری آنها برای کسانی که هر چند وقت یک بار آنها را نصب میکنند یا استفاده میکنند دشوار است چرا که با انبوهی از دیسک های CD برخورد میکنند و از طرفی نگهداری آنها هم مشکل ساز است.

در این مقاله میخواهیم آموزش ساخت یک عدد دیسک DVD اینستال را آموزش دهیم که در آن تمام ویندوز های ایکس پی ، ویندوز سرور ۲۰۰۳ ، ۹۸ ، ME و NT و ۲K قرار دارند و فقط با همین یک دیسک دی وی دی شما میتوانید تمام این ویندوز ها را نصب کنید.

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 94
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند ویندوز , ترفند نرم افزار , آموزش , مقاله , ,
برچسب‌ها: دیسک راه انداز , دیسک راه انداز Xp , دیسک بوت ویندوز , دیسک بوت ایکس پی , دیسک بوت ۹۸/ME/NT/2K/XP/2003 , دیسک بوت همه ویندوزها ,
تاریخ : 29 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 دانلود کتاب اشعار شاعر بزرگ – خیام نیشابوری

برای این لحظه کتاب اشعار خیام نیشابوری را برای شما دوست داران شعر و ادب آماده کرده ایم.فرمت کتاب جاوا میباشد و قابل نصب بر روی کلیه گوشی ها میباشد.هم اکنون این کتاب را از این سایت دریافت نمایید. 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , نرم افزار نوکیا , نرم افزار سونی اریکسون , نرم افزار جاوا , ,
برچسب‌ها: ای بوک موبایل , دانلود , دانلود رنم افزار , دانلود کتاب خیام , رمان جاوا , رمان جدید , رمان زیبا , رمان عاشقانه , رمان موبایل , کتاب الکترونیکی , کتاب الکترونیکی جدید , کتاب بسیار زیبا , کتاب جاوا , کتاب جدید , کتاب جدید موبایل , کتاب سرگرم کننده , کتاب مفید , کتاب موبایل ,
تاریخ : 27 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Attar.jpg

کتاب های جاوا طرفداران زیادی دارد.بر همین اساس امروز کتاب اشعار شاعر بزرگ عطار نیشابوری را برای شما آماده کرده ایم.این کتاب دارای پلتفرم جاوا میباشد و بر روی کلیه گوشی ها با هر نوع سیستم عاملی قابل نصب است.نرم افزار دارای زرولوشن 320*240 میباشد.هم اکنون این نرم افزار را از این سایت دریافت نمایید.
 
دانلود در ادامه مطب...

|
امتیاز مطلب : 94
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , نرم افزار نوکیا , نرم افزار سونی اریکسون , نرم افزار جاوا , ,
برچسب‌ها: دانلود رمان شاليزه , دانلود کتاب براي موبايل , رمان جديد , رمان جذاب , موبايل , کتاب اس ام اس , کتاب الکترونيکي , کتاب براي موبايل , کتاب جاوا , کتاب داستان موبايل , کتاب داستان و رمان , کتاب رمان , کتاب موبايل , کتاب موبايل , کتاب موبايل ر کتاب جاوا ,
تاریخ : چهار شنبه 27 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

موسیقی بدون کلام و بسیار زیبای " آفتاب پاییزی " اثری دیگر از موسیقی الکترونیک کشور سوئیس   

موسیقی بدون کلام و بسیار زیبای " آفتاب پاییزی " اثری دیگر از موسیقی الکترونیک کشور سوئیس

 

Tatana - Autumn Sun GD Specefic Released 2010
 
مطمئنا" در فصل پاییز موسیقی مورد احتیاج است که با آن هم عنوان باشد ولی نه سرد! بلکه گرم کننده و هیجان آور. اگر مشتاق داشتن اینگونه موسیقی ها هستید همراه ما باشید...


در فصل پاییز هستیم، این چند روز هم پی در پی باران میبارید و یک موسیقی هم سو با این ایام مطمئنا" لذت سپری شدن این روز ها را صد چندان خواهد کرد. " آفتاب پاییزی " یا همان به زبان انگلیسی Autumn Sun اثری بی نظیر و شنیدنی از موسیقی الکترونیک که در سبک Trance / House چندی پیش توسط آهنگساز برجسته کشور سوئیس سرکار خانم DJ Tatana در اوایل فصل پاییز ساخته ، آهنگسازی و تنظیم گردیده است!

این اثر که مانند دیگر آثار این آهنگساز جز بهترین های هنر موسیقی این کشور به ثبت رسیده در حال حاضر رکورددار فروش و عرضه در بازار موسیقی اروپا و جهان است و آلبوم رمیکس های آن با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسند و توسط کمپانی قدرتمند و ملی رادیو و تلویزیونی کشور سوئیس با نام " سایروپ " پشتیبانی می شود!

پیشنهاد می شود این موسیقی بسیار زیبا را از دست ندهید. بشونید و لذت ببرید ...

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 100
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , موسیقی بدون کلام , ,
برچسب‌ها: موسیقی , این , های , بسیار , کشور , است , بعد , Tatana , برای , فارسی , آهنگساز , دانلود , نام , درخواست , فصل , سوئیس , Autumn , سبک , قرار , دنیای ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .