پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 5 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود کتاب جادوی عشق
 

عنوان : کتاب جادوی عشق
نویسنده : زینت حسنی (باخدا)
نوع : رمان عاشقانه
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : ۲۲۶
حجم : ۱٫۸۶ مگابایت
 

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: دانلود , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: کتاب جادوی عشق , جادوی عشق , رمان عاشقانه , دانلود , کتاب , آموزش , زبان , دانلود کتاب , دانلود کتاب آموزش , دانلود کتاب آموزش زبان , کتاب آموزش , کتاب آموزش زبان , آموزش زبان , دانلود رایگان , دانلود کتاب PDF , دانلود کتاب الکترونیکی ,
تاریخ : 5 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود فلش پلیر برای مرورگر Adobe Flash Player Firefox , Netscape , Safari , Opera , Internet Explorer , AOL v10.1.102.64  

www.Far30Download.iR

جدید ترین نسخه فلش پلیر شرکت ادوبی Adobe Flash Player Version 10.1.102.64 برای بارگذاری فایل های فلش بر روی وبسایت ها و وبلاگ های اینترنتی مورد استفاده قرار میگیرد.

برخی از ویژگی نرم افزار  Adobe Flash Player Version 10.1.102.64  :

ActionScript 3.0 : نسخه ی ۳٫۰ از اکشن اسکریپت
New virtual machine : مجهز به Virtual Machine یا ماشین مجازی جدید
Increased performance : افزایش کارایی و بازده نرم افزار
Enhanced security : افزایش میزان امنیت
Display API : نمایش توابع API
File upload/download : آپلود و دانلود فایلها
Enhanced expressiveness :  بیانگری بیشتر این نسخه
External API : توابع API خروجی
Asynchronous communication model : مدل ارتباطی ناهمگام
نصب راحت تر و فراگیر تر
پشتیبانی Input Method Editor یا IME
و …

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: دانلود , مرورگر اینترنت , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
برچسب‌ها: Adobe Photoshop Cs4 , adobe player , AOL v10 , 1 , 102 , 64 , flash player , Internet Explorer , Netscape , Opera , Safari , دانلود Adobe Flash Player 10 , 0 , 45 , 2 Firefox Opera Netscape Safari Internet Explorer AOL , دانلود فلش پلیر برای مرورگر Adobe Flash Player Firefox , دانلود فلش پلیر مرورگر , دانلود فلش پلیر مرورگر 10 , فلش پلیر ,
تاریخ : چهار شنبه 5 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

موسیقی بدون کلام و بسیار زیبای "سپری شدن " اثری از موسیقی الکترونیک کشور مکزیک

 

موسیقی بدون کلام و بسیار زیبای "سپری شدن " اثری از موسیقی الکترونیک کشور مکزیک



 

Cesar Lugo - Elapse - GD Specefic Released 2010


 

امروز هم باز سفر داریم به یکی از کشور های زیبای جهان! اما اینبار دیگر سفر ما به اروپا نیست! آشنایی اینبار ما با این کشور شاید در نوبه خود بسیار منحصر به فرد و جذاب باشد! چرا که این کشور با خلق موسیقی از قدیم آشنا بوده! ولی نه موسیقی الکترونیک ، بلکه موسیقی کلاسیک و محلی...!!

با دنیای موسیقی و آهنگسازان موسیقی الکترونیک کشور مکزیک چقدر آشنا هستید...؟!


از مکزیک که حرف زده میشود ناخودگاه فکر ما به آن کلاه های بزرگ و لبه دار و آن شنل همیشه پر از خاک برمیگردد! مخصوصا" چند سوار بر اسب که اسلحه کشان و شلیک کنان در حال تاخت و تاز هستند! (عجب تصویر سازی...) Cesar Lugo یا همان " سزار لاگو " در سال 1987 در مکزیکو سیتی متولد شد. برای اولین بار در 12 سالگی با دنیای موسیقی آشنا شد و ساز پیانو را برای پیشرفت در این هنر برگزید. در 16 سالگی ساخت و آهنگسازی موسیقی الکترونیک را آغاز کرد و در این بین بسیار هم موفق بود تا جایی که دیگر با جدیدترین تکنولوژی های این هنر در حال کار بود!

در این بین سزار کم کار نبود و در فستیوال های Eurofest و Eurotrance در سال 2005 شرکت و موفق به کسب مقام شد! در این فستیوال ها با آهنگسازان برجستهاه ی همچون Matt Darey, 4 Strings, Blank & Jones, Ron Van Den Beuken, Kara Sun و... همکاری داشته است!

با توجه به سن کم ولی تجربه و موفقیت روزافزون این جوان آهنگساز ، کمپانی های قدرتمندی را جذب کرد که بتوانند در این راه همراه او باشند. EVE Records کمپانی بسیار قدرتمند در دنیای موسیقی این همراهی را پذیرفت و در سال 2007 اولین موسیقی های جذاب و تکان دهنده یعنی " رانش دور " و " در معرض " را ساخته ، تهیه و تنظیم نمود!

این موفقیت ها تا جایی پیشرفت کرد که الان سزار جز برترین آهنگسازان موسیقی الکترونیک کشور مکزیک و آمریکای جنوبی به شمار میرود و ساخته های ایشان واقعا" ستودنی است! در سال 2010 موسیقی بسیار زیبای " سپری شدن " را در سبک Trance / House آهنگسازی کرد که جز بهترین آثار این آهنگساز و ایک کشور میباشد که کمپانی قدرتمند Vandit Records که در صنعت و هنر موسیقی جز قویترین ها به شمار می رود آن را همراهی کرده است!

این سایت نسخه اصلی موسیقی بسیار زیبا و شنیدنی Elapse یا همان " سپری شدن " را که بسیار هم شنیدنی و زیباست به تمام علاقمندان فارسی زبان به هنر موسیقی خصوصا" موسیقی الکترونیک در داخل و خارج از کشور تقدیم میکند. گزیده ایی از این موسیقی بسیار زیبا و شنیدنی بکرار از رادیو البرز (رادیو استان البرز ، شهر کرج) و شبکه 3 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش میشود پیشنهاد میشود این موسیقی بسیار زیبا را دریافت کنید و اگر خواهان داشتن زیباترین موسیقی های الکترونیک جهان هستید همراه ما باشید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , موسیقی بدون کلام , ,
برچسب‌ها: موسیقی , این , بسیار , های , کشور , الکترونیک , سال , هنر , کرد , Trance , آهنگساز , کمپانی , Cesar , پخش , Records , فایل , میشود , زیبا , آشنا , همراه ,
تاریخ : 5 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح
نسخه جدید بسته کامل کدک های صوتی و تصویری K-Lite Codec Pack Full 6.6.0




اين نرم افزار مجموعه تمام پلاگينهاي صوتي و تصويري براي پخش انواع فرمتهاي صوتي و تصويري در ويندوز مي باشد. شما با نصب اين نرم افزار در ويندوز مي توانيد با استفاده از برنامه هايي مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمتهاي موجود را پخش کنيد برای مثال براي پخش فايلهاي RM و RAM نياز به نصب RealPlayer نداريد، براي پخش فايلهاي MOV نياز به نصب Quick Time نداريد. براي پخش DVD و SVCD نياز به نصب پلاگين يا برنامه اي مانند PowerDVD نداريد و .... اين نسخه آخرين و جديدترين نسخه اين برنامه مي باشد و فرمتهاي جديد را هم پشتيباني می کنذ.

برخی از به روز رسانی های این نرم افزار در نسخه جدید:
- به روز رسانی مدیاپلیر کلاسیک و بخش سینمای خانگی
- به روز رسانی پلاگین قدرتمند ffdshow به نسخه بالاتر
- به روز رسانی پلاگین Haali Media Splitter به نسخه بالاتر
- اضافه شدن پلاگین DScaler5
- و... 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
برچسب‌ها: نسخه , Codec , افزار , نرم , KLite , پخش , روز , نصب , formats , براي , رسانی , اين , audio , نياز , Media , برنامه , این , فرمتهاي , video , پلاگین ,
تاریخ : 4 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح
 
راهنمای کار و اقامت و تحصیل در کانادا

نام کتاب : راهنمای کار ، اقامت و تحصیل در کانادا

نویسنده : ایرانیان مقیم کانادا

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 18

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 384 Kb

توضیحات : در این کتاب، شما با کشور کانادا آشنا شده و در صورتی که قصد اقامت ، کار یا تحصیل در این کشور را داشته باشید، میتواند راهنمای خوب و نسبتا کاملی برای شما باشد. از آنجايي كه وظيفه رسيدگي و نظارت برحوزه آموزش دركشور كانادا به طور كامل درحوزه اختيارات ايالات و قلمروهاي كشور قرار دارد از اين روي هيچگونه نظام آموزشي فدرالي در اين كشور وجود ندارد. به ديگر سخن نوعي تعهد ملي نسبت به حوزه آموزش در اين كشور به چشم خورده و آموزش پايه براي كليه شهروندان كانادايي آزاد و رايگان مي باشد. البته در اين ميان هر ايالت با وجود تشايه در اغلب زمينه ها با ساير ايالات،علائق منطقه اي خاص خود را نيزدنبال مينمايد. درحوزه آموزش عالي، موسسات به دو دسته كالج هاي ايالتي و دانشگاه ها تقسيم ميگردند. دركشور كانادا تفاوتهاي عمده اي ميان نظام آموزشي ايالات مختلف مشهود ميباشد. به نحويكه دركشور كانادا برخلاف ساير كشورها كه كلاس4 دبيرستان آخرين سال تحصيلي مقطع متوسطه محسوب ميگردد؛ در كشوركانادا بر اساس قوانين خاص ايالتي هرايالت پايان مقطع متوسطه در ايالات مختلف از سال 11تا 13 ادامه مي يابد. آموزش عالي در كشور كانادا از طريق موسسات آموزش عالي تحت عناوين ذيل به دانشجويان ارائه ميگردد :
1 - دانشگاه هاي ايالتي
2 - دانشكده هاي ايالتي
3 - كالج هاي ايالتي
4 - كالج هاي كاربردي
5 - موسسات غيررسمي فني و حرفه اي
از آنجايي كه اغلب دانشگاهها و مراكز آموزش عالي كشور كانادا به صورت گسترده از محل بودجه ملي تأمين اعتبار ميگردند از اين روي دانشجويان خارجي قادر خواهند بود با پرداخت شهريه ناچيز از دوره هاي آموزش عالي پيشرفته برخوردار گردند. در دانشگاهها حيطه وسيعي ازدوره هاي آموزشي و مدارك علمي متنوع من جمله كارشناسي، كارشناسي ارشد، دكتري و گواهينامه فني وحرفه اي ارائه ميگردد. در نظام آموزشي كشور كانادا سعي بر اين است كه دانش آموزان به روشهاي مختلف در مدارس دولتي تحصيل نمايند بطوريكه در برخي موارد مطابق با نياز دانش آموزان برنامه هاي آموزشي جداگانه اي پيش بيني شده ( سيستم جداسازي ) و يا از برنامه هاي عادي آموزشي برخوردار ميگردند.( سيستم تلفيق )

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: دانلود , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: ایبوک , ebook , pdf , پی دی اف , کتاب الکترونیکی , دانلود کتاب , دانلود ایبوک , راهنما , کتاب راهنما , اقامت و تحصیل در کانادا , کانادا ,
تاریخ : 4 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح
 
ادامه تحصیل در خارج از کشور

نام کتاب : راهنمای ادامه تحصیل در خارج از کشور

نویسنده : دکتر مینا خبازیان

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 35

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 327 Kb

توضیحات : شرايط جهاني و روند جهاني شدن و توسعه فراگیر و ناگزیر ناشی از آن و پيامد هايي نظير گسترش فراگير اينترنت به عنوان جامع ترين رسانه موجود و گسترش روز افزون رسانه های انگليسي زبان و کاربرد های فراوان اين زبان در دنيای امروز، وضعيتي را پديد آورده که در همه جنبه های زندگي از هنر و سرگرمي گرفته تا علم و صنعت و تجارت ، تسلط نسبی به زبان انگلیسی و توانایی استفاده از کامپیوتر در حد متوسط را اجتناب ناپذیر نموده است. برای دانشجوياني که با صرف هزينه و وقت قصد دارند آينده خود را بر مبنای تحصيل در يک دانشگاه خارجي بسازند ، اولويت نخست بايد يافتن يک دانشگاه و محيط انگليسي زبان باشد. چرا که همين زبان انگليسي به تنهايي ميتواند آينده شغلي فرد را تضمين کند.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 


|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: ایبوک , دانلود کتاب , کتاب الکترونیکی , ebook , download ebook , راهنمای ادامه تحصیل در خارج از کشور ,
تاریخ : 4 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

پلی‌استیشن ۳ یا به نام انگلیسی PlayStation 3 و به مخفف PS3 یک کنسول بازی محسوب میشود که یکی از محصولات شرکت بزرگ سونی است ، این کنسول پر هزینه و قدرتمند بعد از موفق بودن کنسول قبلی سونی یعنی PS2 در سال ۲۰۰۶ منتشر شد.

این کنسول از نظر ساخت پر هزینه ترین کنسول تا به الان شناخته شده است و همچنین یکی از رقبای کنسول های خانگی Wii و بیشتر Xbox360 میباشد. البته از تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۰۶ تا به الان نسخه های زیادی از این کنسول وارد بازار شده است که سونی با دادن نسخه اسلیم سعی بر کوچکتر کردن و کاهش هزینه های ساخت برای خود کرد. البته مشکلات کوچکی هم وجود دارد که شاید از نظر بعضی افراد مشکل نباشد.(در پایین توضیح میدهیم)

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: سخت افزار , مقاله , ,
برچسب‌ها: Playstation , PlayStation 3 , PS3 , Sony PlayStation , Sony PlayStation 3 , راهنمای خرید کنسول PS3 , كار با كنسول پلي استيشن 3 , پلی‌استیشن ۳ , کنسول PS3 ,
تاریخ : 4 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

زبان اچ تی ام ال (مخفف HyperText Markup Language یا زبان نشانه گذاری ابرمتن) امروزه به طور گسترده مورد نشانه گذاری صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد. برچسب ها ، عناصر و براکت ها با کمی کمک از اشکال CSS  ساختمانی را تشکیل می دهند که همه کاربران در سراسر شبکه جهانی وب مشاهده و بازدید می کنند.

هم اکنون نزدیک به ۲۰ سال از ا آغاز تعریف HTML  از «چگونه دیدن وب برای کاربران» می گذرد. حال، در آستانه انتشار پنجمین نگارش از آن یعنی HTML5  قرار داریم. از اولین نگارش تا نسخه پنجم آن ، دنیای وب  به کلی دگرگون شده است.خود تبدیل شده است HTML5 تلاشی برای رفع نیازهای فعلی دنیای وب است که به شدت بر ایجاد محتوای پویا و چند رسانه ای غنی و حیرت آور متمرکز شده است. اما فکر می کنید HTML5  چگونه خواهد توانست ظاهر و نحوه کار  کاربران وب با وب سایت ها را تغییر دهد؟

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: آموزش , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: 10 وب سایت آموزشی HTML5 , html , HTML5 , HyperText Markup Language , markup language , Websites for HTML5 , درباره HTML5 , زبان اچ تی ام ال ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .