پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 18 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح
دانلود آپدیت آفلاین محصولات کاسپرسکی تا تاریخ 2010-12-05

دانلود آپدیت آفلاین محصولات کاسپرسکی تا تاریخ 2010-12-05


می دانید که محصولات Kaspersky را نمی توان از طریق فایل به روز کرد. در واقع شرکت Kaspersky این امکان را در نسخه های 8 به بالا غیر فعال کرده است. فایلهای Updateی هم که از طریق سایت این شرکت قابل دانلود است نسخه های 7 را به روز می کند.
شما و دوستانی که محصولات Kaspersky را استفاده می کنند ار این به بعد آبدیت کلیه محصولات Kasperskyرا از این پست در سایت وطن دانلود در اختیار خواهید داشت.پس آدرس این پست را به بوک مارک های خود اضافه کنید.

این پست حاوی آخرین آبدیت های 2 محصول زیر می باشد:
دانلود به روز رسانی کاسپراسکی آنتی ویروس 2011
دانلود به روز رسانی کاسپراسکی اینترنت سکیوریتی 2011

روش به روز رسانی:
1- این فایل بر روی نسخه Kaspersky Anti-Virus 2010 9.0.0.763 تست شده است و بر روی نسخه های بالاتر و البته 2010 نیز کار می کند.
2- این فولدر را در مسیری مانند ریشه درایو C کپی می کنید.
3- به داخل برنامه Internet Security یا Anti-Virus می روید و به قسمت Settings ‌و سپس Update رفته و بر روی Settings کلیک می کنید.
4- بر روی Add‌کلیک کرده و فولدر KAV9UpdateSoftgozar که در درایو C است را انتخاب کرده و OK را می زنید.
5- گزینه Kaspersky Lab's Update servers را از حالت انتخاب خارج کنید و OK را بزنید.
6- دوباره OK را بزنید.
7- به قسمت Update در برنامه بروید و بر روی Start Update کلیک کنید. برنامه بدون مشکل به روز می شود.
8- این روش Update‌ از بلک لیست (Blacklist) شدن کلید (Key) ها جلوگیری نمی کند و نیاز شما را به Key‌ جدید برطرف نمی کند...

 


|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , کلیدهای کاسپراسکای , ,
برچسب‌ها: دانلود آپدیت , آپدیت آفلاین , کاسپرسکی , Kaspersky , Update , دانلود آپدیت آفلاین , دانلود , دانلود نرم افزار , نرم افزار , نرم افزار جدید , نرم افزار 2011 , آخرین ورژن نرم افزار , سایت جدید , سایت نرم افزار , سایت دانلود نرم افزار , دانلود رایگان , دانلود رایگان نرم افز ,
تاریخ : 18 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح
دانلود کارتون به یاد ماندنی پت و مت

دانلود کارتون به یاد ماندنی پت و مت

مجموعه استثنایی از کارتون های دو شخصیت محبوب و دوست داشتنی Pat و Mat از سال 1979 یا همان سال 58 خودمان تا هم اکنون که شامل بیش از 63 قسمت در 6 فصل از کارتون های جذاب و در عین حال بامزه از این سری است. پت و مت در جهان تنها متعلق به کودکان نیست بلکه از قشر بزرگسالان هم مخاطب بی شمار و طرفدارن زیادی دارد

شخصيتهاي اصلي اين مجموعه عروسکي، دو کارگر و تعميرکار دست و پا چلفتي هستند که در هر قسمت مي خواهند مشکلي را حل کنند اما هرچه تلاش مي کنند، مشکل پيچيده تر مي شود و مشکلات جانبي بيشتري پديد مي آيد. در آخر، با احمقانه ترين و پردردسرترين شيوه به راه حلي دست مي يابند که از آن «رضايت» دارند. دو شخصيت عروسکي ابتدا در فيلم کوتاهي به نام «متفکران» حضور يافتند و سپس مجموعه تلويزيوني مستقلي بر اساس اين شخصيتها با عنوان «و همينه!» ساخته شد. در اين زمان بود که شکل و ظاهر آنها به صورت کنوني طراحي شد. عاقبت در سال 1989 اين شخصيتها داراي نامهاي پت و مت شدند و مجموعه تلويزيوني آنها هم به همين اسم ناميده شد.

در كارگرداني اين اثر هم نهايت دقت صورت گرفته است؛ آنها كه كمي با رشته انيميشن‌سازي آشنا باشند ميدانند كه چنين انيميشني تك‌فريم ـ تك‌فريم فيلمبرداري ميشود و درنهايت 24 فريم براي يك ثانيه. با اين وجود، كاملا واضح است كه اين انيميشن را با دقت و حوصله فراوان ساخته‌اند، چون حركات عروسكها طبيعي و كامل است. در كارگرداني شيوه راه رفتن، دست دادن، و ساير حركاتشان به شخصيت عروسكها هم توجه شده، و اين ريزه‌كاريها هم در كارگرداني و هم در فيلمبرداري اين انيميشن كاملا .مورد توجه بوده است...

 


|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو تصویری , انیمیشن , ,
برچسب‌ها: دانلود کارتون , کارتون , دانلود , کارتون به یاد ماندنی پت و مت , پت و مت , دانلود , دانلود فیلم , فیلم , مستند , دانلود مستند , دانلود فیلم , دانلود فیلم مستند , دانلود رایگان , دانلود مستند جدید , دانلود مستند 2011 , سایت فیلم , سایت فیلم مستند , سایت دانلود , فیلم اموزشی ,
تاریخ : 18 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

اجرای هرچه بهتر بازی ها با نرم افزار GameGain


بازی های رایانه زمانی بهترین کارآیی خود را دارند که سیستم سخت افزاری قدرتمندی هم در مقابل به آن ها اختصاص داده شود ؛ زمانی سیستم بهترین کارآیی را در مقابل بازی ها خواهد داشت که بتوان سخت افزار را با بازی ها هماهنگ کرد ؛ برای اجرای هرچه بهتر بازی ها می توان از نرم افزاری استفاده کرد که با بهینه سازی های خاص خود می تواند کارآیی بهتری در مقابل بازی ها داشته باشد.GameGain نام نرم افزاریست که می توان به آن اعتماد کرد ؛ نسخه دوم این ابزار که به تازگی منتشر شده با استفاده از ترفندهای خاص در اجرای هرچه بهتر بازی ها نقش موثری را ایفا خواهد کرد.


این نرم افزار با ترفندهایی مثل اجرای دو فریم در هر لحظه کار اجرای بازی ها را بهتر انجام خواهد داد ؛ این ابزار که به سادگی نصب و اجرا می شود به راحتی هم قابل استفاده و تنظیم است ؛ تنها حدود 2مگابایت حجم دارد و با داشتن واسط کاربری جذابش هم کار استفاده را ساده تر خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم برای اجرای هرچه بهتر بازی ها حتما از GameGain استفاده کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار GameGain v2.12.6.2010 :
- بهینه سازی پردازنده و حافظه رم برای اجرای هرچه بهتر بازی ها
- بهینه سازی پردازنده گرافیکی برای اجرا بهتر بازی های سنگین
- اعمال تغییرات در رجیستری و سیستم فایل ها برای اجرای بهتر بازی ها
- تنظیم فریم ها برای اجرای لحظه ای 
- استفاده و سازگاری با اجرای همزمان دو فریم در لحظه
- اجرای بازی ها در بهترین حالت ممکن
- واسط کاربری ساده و پیشرفته به صورت مجزا
- بهینه سازی و خطایابی دقیق سیستم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 


|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , نرم افزار هک , ,
برچسب‌ها: اجرای , هرچه , بهتر , بازی ها , با , نرم افزار , GameGain v2 , 12 , 6 , 2010 , سریعتر , تندتر , بازی رایانه , کامپیوتر , ,
تاریخ : 18 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح
دانلود انیمیشن فوق العاده جذاب Legend of Guardians 2010 با کیفیت R5

دانلود انیمیشن فوق العاده جذاب Legend of Guardians 2010 با کیفیت R5


کیفیت : R5 خوب
فرمت : MKV
حجم: 403 مگابایت
امتیاز : 10/7.2
محصول:امريکا
زبان:انگليسي
ژانر: هیجانی
زير نويس: یافت نشد
کارگردان : Zack Snyder
نویسندگان : Emil Stern , John Orloff
ستارگان : Jim Sturgess, Hugo Weaving , David Wenham

گفتنی است این انیمیشن توانسته رتبه 2 باکس افیس رو نیز کسب کند.

خلاصه داستان: سورن یک جغد جوان است که به خاطر حرف های پدرش میرود به یک جزیره تا اموزش های لازم را ببنید تا بتواند نفر برتر انتخاب شود تا از گنجیه ای ازشمند محافظت کند و....

 


|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو تصویری , انیمیشن , ,
برچسب‌ها: دانلود انیمیشن , دانلود انیمیشن Legend of Guardians 2010 , Legend of Guardians , کارتون , انیمیشن , کارتون جدید , انیمیشن 2011 , دانلود کارتون , دانلود کارتون Legend of Guardians , دانلود , دانلود فیلم , فیلم , مستند , دانلود مستند , دانلود فیلم , دانلود فیلم مستند , ,
تاریخ : 18 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

سرويس كتاب‌هاي گوگل كتابخانه‌اي پر از كتاب‌ها و مجلات است. برخي از اين كتاب‌ها و مجلات را مي‌توان به صورت كامل مطالعه نمود و برخي هم تعدادي از صفحات خود را براي مطالعه گذاشته‌اند ولي در هر حال، امكان دانلود بخشي از كتاب يا كل آن از طريق خود گوگل در اختيار كاربران قرار داده نمي‌شود.

كساني كه نياز شديد به دانلود اين كتاب‌ها داشته‌اند (مثلاً براي پرينت كردن يا مطالعه در هنگامي كه به اينترنت دسترسي ندارند)، مي‌دانند كه با حقه‌هايي مثل عكس گرفتن از صفحه نمايش يا بررسي cache مرورگر خود به دنبال تصاوير اسكن‌شده‌ي صفحات كتاب (به فرمت png)، مي‌توانيم همان صفحاتي كه مشاهده مي‌كنيم را يكي يكي ذخيره كنيم كه البته كاري بسيار پرزحمت و زمان‌بر است.

امروز مي‌خواهيم روشي را معرفي كنيم كه دانلود كتاب‌هاي گوگل را براي شما راحت‌تر مي‌كند. با استفاده از اين روش مي‌توانيد تمام يا قسمت  دلخواهي از كتاب‌هايي كه گوگل امكان مشاهده آنلاين آنها را به شما داده است (و نه كتاب‌هايي كه فقط برش‌هايي از آنها در جستجوهاي گوگل نشان داده مي‌شوند) دانلود نماييد. ابتدا از مواد لازم شروع مي‌كنيم....


|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند اینترنت , ,
برچسب‌ها: اسکریپت , افزونه , حقه , سرویس , فایرفاکس , مرورگر , منابع , کتاب , کتابخانه , گوگل ,
تاریخ : 15 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان Tell Me More English for Kids   

دانلود آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان Tell Me More English for Kids

دانلود آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان Tell Me More English for Kids


مجموعه کامل آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان Tell Me More English for Kids یکی از برترین و پرفروشترین مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی منحصر کودکان می باشد که بر پایه اشکال، فیلم های آموزشی، انیمیشن ها و کارتون های بسیار زیبا و دوست داشتنی با استفاده از شخصیتهای کارتونی محبوب، تکنیک روان شناسی رنگ ها، بازی ها و سرگرمی های آموزشی طراحی شده است. این مجموعه آموزشی برای تمامی کودکان از سنین 3 تا 15 سال قابل استفاده است، با این مجموعه کودک شما به تماشای کارتون های زیبا و معروف می نشیند و طبق آخرین استاندارد های بین المللی زبان انگلیسی را فرا می گیرد.

یکی از برترین ویژگیهای این مجموعه که تمامی منتقدان آن را تایید و به عنوان پوئن بسیار مثبت در نظر گرفته اند، ایجاد علاقه و انگیزه فراوان برای یادگیری زبان انگیسی است چرا که کودک و نوجوان به هیچ عنوان هنگام آموزش احساس خستگی نکرده و از مشاهده فیلم ها و کارتون های آموزشی زیبا و دوست داشتنی لذت برده و زبان انگلیسی را فرا می گیرد !

این محصول ارزشمند که همراه با خود 300 ساعت آموزش زبان و سرگرمی را برای کودکان شما به ارمغان می آورد، در قالب پکیجی کامل برای کودکان 4 الی 12 سال منتشر شده است که برای اولین بار تکنولوژی تشخیص صدا و تلفظ کودکان یا همان Speech Recognition را برای یادگیری زبان کودکان به ارمغان آورده است.

ویژگیهای این مجموعه آموزشی به طور خلاصه:

ویژگی منحصر به فرد و انحصاری تشخیص صدا و تلفظ Speech Recognition این نرم افزار که کودک از طریق میکروفون با نرم افزار کلمات را تکرار می کند و نرم افزار اشکالاتش را تصحیح و به او گوش زد می کند !
- بیش از 840 بازی و سرگرمی آموزشی زبان در 15 دسته مختلف که به کاربرد لغات به صورت عملی در جملات بسیار کمک می کند.
- تمرین مهارت های ویژه نوشتن برای کودکان 9 - 12 سال ( بازی پازل و معما، حل جدول، تمرین املا و دیکته و دهها تمرین و بازی آموزش دیگر.. )
- ساختن یک شخصیت در ابتدای کاربا نرم افزار با نام، چهره ، لباس و دیگر مشخصات فرزند شما و سپری کردن مراحل آموزشی در محیط مجازی با مشخصات شخصی خود !
- دو شخصیت دوست داشتنی پروفسور و طوطی در مراحل بازی آموزگار و راهنمای کودک شما هستند !
- تمرین عالی یادگیری لغات، تلفظ، و حتی املا و گرامر برای تمامی کودکان در محیطی کاملا کودک پسند.

این مجموعه با استفاده از آخرین اصول روانشناسی کودکان طراحی و ارائه گردیده و جهت پخش در موسسات و کلاسهای آموزش زبان سطح کودکان بسیار مناسب و عالی می باشد.

دانلود در ادامه مطلب...


|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , زبان , ,
برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی , Tell Me More English for Kids , زبان انگلیسی , زبان انگلیسی ویژه کودکان , دانلود , دانلود فیلم , فیلم , مستند , دانلود مستند , دانلود فیلم , دانلود فیلم مستند , دانلود رایگان , دانلود مستند جدید , دانلود مستند 2011 , سایت فیلم , سایت فیلم مستند ,
تاریخ : 15 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

نامه سرويس‌هاي وبلاگ به كميته فيلترينگ:سرويس‌هاي ايراني تضعيف مي‌شوند  



 

شنبه، ۱۳ آذرماه ۱۳۸۹ 
ايتنا - بخشي از نامه: «آنچه از برآیند عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده از سرویس‌های خارجی است. متأسفانه کاربرانی که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند.»

تعدادي از مديران سرويس‌دهندگان وبلاگ فارسي در نامه‌اي به كميته تعيين مصاديق فيلترينگ، برخي مسائل و مشكلات در زمينه تشخيص و اعمال مصاديق فيلترينگ در ووبلاگ‌هاي فارسي را مطرح كردند.
به گزارش ايتنا مديران اين سايت‌ها در نامه خود تاكيد نموده‌اند كه مهم‌ترين نقيصه در روش فعلي، تضعيف سرويس‌دهندگان ايراني وبلاگ است كه در نتيجه، كاربران را به استفاده از سرويس‌هاي خارجي وبلاگ سوق مي‌دهد.

به گزارش ايتنا متن نامه مديران سرويس‌دهندگان وبلاگ فارسي به شرح زير است:

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
تاریخ : 15 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

images_1

سلام دوستان.باز اومدم که یک نرم افزار فوق العاده زیبا رو به خدمتتون معرفی کنم. فکر کنم تا حالا از عنوانی که بالا وجود داشت فهمیده باشین که چه نرم افزاری هست. درسته نرم افزار پرداخت همراه بانک پاسارگاد.

راستش این نرم افزار هنوز شاید دو ماه نباشه که عرضه شده. اما چه چیزی باعث شده میون این همه نرم افزارهای بانکی به سراغ این نرم افزار برم خودش سوال مهمی است که با دنبال کردن این مطلب به پاسخ این سوال خواهید رسید.

من توی چند بند این نرم افزار رو تحلیل کردم و در انتهای مطلب هم شما میتونین تصاویری از محیط این نرم افزار رو مشاهده کنین و اون رو دانلود کنین.

 

1- من از گوشی 5800 نوکیا استفاده میکنم و از اینکه نرم افزارهای بانکی اکثرا با سیستم لمسی مشکل دارن خیلی ناراحت بودم. اما مسئله خیلی جالبی که تو این نرم افزار منو شگفت زده کرد، سازگاری و همخوانی فوق العاده بالای این نرم افزار با صفحه لمسی بود. طوری که من به ندرت حتی توی نرم افزارهای خارجی چنین همخوانی رو دیدم.

2- نقطه قوت دیگری که وجود داشت سرعت این نرم افزار در ارتباط با مرکز بود. من توی 3 ثانیه ( 3 ثانیه واقعی نه لفظی !) میتونم با استفاده از جی پی آر اس (GPRS) یا وای فای (WiFi) کارت شارژ خریداری کنم. این نرم افزار چنان سریع اینکار رو انجام داد که من حتی شک کردم که آیا این کارت شارژ توی خود نرم افزار بود یا توی سرور !!!

برای دیدن ادامه توصیحات ، تصاویر محیط نرم افزار و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

3- در 3 ثانیه میزان موجودی و در 10 ثانیه با احتساب مراحل تکمیل فرآیند انتقال وجه میتونین از حسابتون به حساب یا کارت فرد دیگر پول واریز کنین. پرداخت قبوض هم همینطور سریع انجام میشد.

اما اگر گزینه پیامک (SMS) رو برای ارتباط با مرکز انتخاب کنین این کار با سرعت کمتری انجام میشه. ( تقریبا هر کدوم سه برابر کندتر !)

4- اما یه مشکلی که وجود داره اینه که شما فقط میتونین از کارت هایی که از خود این بانک صادر شدن استفاده کنین. من یه حساب توی بانک سامان و یه حساب توی بانک پاسارگاد دارم که با استفاده از این نرم افزار فقط میتونم حساب بانک پاسارگاد رو چک کنم که این رو یه نقطه منفی برای این نرم افزار میدونم.

 

در آخر میخواستم از بانک پاسارگاد به خاطر خدمات بانکداری الکترونیکی که بسیار خوب روی اونها کار شده تشکر کنم. من این نرم افزار رو مناسب با شعار « بانک پاسرگاد ، بانک هزاره سوم » دیدم. امیدورام بانک های دولتی ای که در خواب غفلت فرو رفته اند و خدمات بانکی قرون وسطا را به مردم ارئه میدهند نیز به فکر ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی بیفتند.

 

دانلود نرم افزار و تصاویری از محیط این برنامه در ادامه مطلب...

 


|
امتیاز مطلب : 98
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , موبایل , نرم افزار نوکیا , نرم افزار سونی اریکسون , نرم افزار جاوا , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , پرداخت , همراه , بانک , پاسارگاد , دانلود , نرم افزار بانک , بانک پاسارگاد , download , free , رایگان ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .