پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 11 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Internet_Download_Manager_v6.04.2_www.MihanDownload.com.jpg 
داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در این سایت جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , مدیریت دانلود , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار مدیریت دانلود , نرم افزار مدیریت دانلود فایل , نرم افزار اینترنت دانلود منیجر , نرم افزار جديد , نرم افزار دانلود فایل , نرم افزار دانلود فایل تصویری , نرم افزار دانلود منیجر , دانلود , دانلود منیجر , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار Internet Download Manager , دانلود نرم افزار مدیریت دانلود , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : 10 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Total_Recorder_Pro_v8.2.4200_[www.MihanDownload.com].jpg 

در پست امروز قصد معرفی نرم افزاری را با عنوان Total Recorder داریم که مخصوص ضبط و ویرایش صدا در کامپیوتر می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید صدای خود را در کامپیوتر ضبط کنید. همچنین این برنامه قادر است تا صدا های ضبط شده را در فرمت های WMA, MP3, FLAC, Ogg ذخیره کنید بعلاوه با کمک همین نرم افزار میتوان فایل های صوتی ضبط شده را ویرایش نمود که از جمله ابزارهای ویرایش صدا میتوان به بریدن و چسباندن قطعه صدا های ضبط شده اشاره کرد. این برنامه توانایی ضبط صدا با بهترین کیفیت استریو را نیز داراست.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
 


|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار جديد , نرم افزار ضبط صدا , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار Total Recorder Professional , دانلود نرم افزار چسباندن فایل های صوتی , دانلود نرم افزار بریدن فایل های صوتی , دانلود نرم افزار تبدیل فرمت , دانلود نرم افزار جديد , دانلود نرم افزار ضبط و ویرایش صدا , دانلود نرم افزار ضبط صدا , دانلود نرم افزار ضبط صدا در کامپیوتر , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : 10 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Majesty 2 Battles Of Arcania .jpgنسخه کامل
نام بازی: Majesty 2: Battles Of Arcania  
پلتفورم : PC GAME | English |
ژانر: Strategy -استراتژی 
قابلیت آنلاین : دارد
درجه بندی سنی : نا مشخص
منتشر کننده:Paradox Interactive
گسترش یافته توسط :1C Company

 با یک بازی جدید و بسیار زیبا در خدمت شما هستیم.این بازی توسط Paradox Interactive منتشر شده است و به سبک و سیاق بازی های استراتژیک موفق میباشد.بازی دارای گرافیک نسبتا مطلوبی میباشد.هر چند که از بازی های استراتژیک انتظار نمی رود گرافیک بالایی داشته باشند.
 
داستان بازی:در زمانهای قدیم وقتی در دنیا مردم در صلح و صفا زندگی میکردند و کشور شما آرام و ساکت بود موجودات گرگ نما برای تصرف سرزمین شما همراه با انواع هیولاها به کشور شما حمله میکنند و همه را به خاک و خون میکشند.تا بتوانند بر سرمین شما حکومت و مردم دنیا را به نابودی بکشند.اما شما پادشاهی نیستید که به این راحتی کوتاه بیاد و برای نبرد با هیولاهای ترسناک لشکرکشی میکنید و به آزادی مناطق تسخیر شده میپردازید.
بازی گرافیک عالی برخوردار است و اگر از دوستداران سبک وارکرفت هستید مطمعنا از این بازی زیبا خوشتان خواهد آمد. خرید تجهیزات و گسترش ابزارهای جنگی و نیروی جنگی از کارهای شماست و باید مردمتان را هدایت کنید و تا پیروزی نهایی بازی را با اتمام برسانید. در کتاب آسمانی  Murphius اشاره شده است:تلاش کن تا کاری را انجام دهی که هر شخصی آن را دوست داشته باشد.مصداق این جمله گریبان گیر این پادشاه میشود!! طولی نمیکشد که همه بر ضد او برمیخیزند.اما فراموش نکنید تنها یار و یاور پادشاه مشاور اعظمش میباشد.وی تا آخرین لحظه کنارش میماند.خوب تا اینجا همان طور که همه شما موضوع داستان را مشاهده کردید هیچ گونه نوآوری در داستان نمیبینیم.اگر شما بازی خور باشید حرف من را به خوبی می فهمید.زیرا به جرات 90 درصد بازی های استراتژیک داستان هایی با سبک یکسان دارند.که جای تاسف دارد.اما نا امید نشوید !!! اگر داستان بازی را کنار بگذاریم ویژگی های قابل توجه این بازی میتواند شما را وادار کند که حتما این بازی را دریافت نمایید و از بازی کردن لذت ببرید.
در این نسخه از بازی میتوان سرنوشت های واقعی تری که در انتظار افراد هست را به وضوح مشاهده کرد.در واقع به راحتی میتوانید بفهمید که چه اتفاقی قرار است بیفتد.همچنین در این نسخه میتوانید در قالب چند نفره بازی را انجام دهید که یکی از امتیازات مثبت این بازی میباشد.
 
یک نکته دیگر هم که جا دارد بگم این که در این نسخه شما با مجموعه ای از هیرو ها - ساختمان ها -قهرمانان و شهروندان عادی کاملا جدید روبه رو میشوید.پس اگر نسخه قبلی این بازی را انجام دادید و از آن لذت بردید پیشنهاد میکنم حتما وحتما این نسخه از این بازی را که مدت زیادی ار انتشار ان نمیگذرد را دریافت نمایید .
 
برای دیدن تصاویری از محیط بازی و دانلود نسخه کامل بازی و دانلود نسخه مکمل بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 


|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: بازی های قشنک پر حجم , بازی های پر حجم , بازی های جذاب و پر حجم , بازی های رایانه ای پر حجم , بازی پی سی , دانلود کرک , دانلود بازی , دانلود بازی Majesty 2: Battles Of Arcania , دانلود بازی فکری , دانلود بازی فکری کم حجم , دانلود بازی فانتزی , دانلود بازی فانتزی کامپیوتر , دانلود بازی فضایی , دانلود بازی های فانتزی کم حجم , دانلود بازی های آرکید , دانلود بازی کم حجم فضایی , دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر , دانلود بازی کمپانی آرکید , دانلود بازی گرافیکی کم حجم , دانلود بازی بچه گانه , دانلود بازی جذاب رایانه , دانلود بازی رایانه ای , دانلود بازی زیبا کم حجم , دانلود بازی سوم شخص , دانلود بازی غیر خشن , دانلود بازی ,
تاریخ : 10 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

4000_Essential_English_Words_5_[www.MihanDownload.com].jpg 

امروزه کتاب های الکترونیکی یکی از مهمترین ابزارهای کمک آموزشی جهت فراگیری زبان به زبان آموزان می باشند. کتابی را که امروز برایتان آماده کرده ایم یکی از معروف ترین کتاب های کمک آموزشی زبان انگلیسی می باشد. کتاب صوتی 4000iEssential English Words شامل مجموعه اي از رایج ترين لغات زبان انگليسي بوده كه به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است. این کتاب دارای 6 مجموعه است که پس از قرار گرفتن نسخه های شماره 1 , 2 , 3 و 4 آن در سایت امروز نسخه شماره 5 این مجموعه برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده ایم. همچنین لازم به ذکر است که لغات موجود در این کتاب ها بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده و تقریبا 95 درصد از مکالمات عادی زبان انگلیسی را پوشش میدهند. توجه داشته باشید که این 6 مجموعه به صورت کتاب های صوتی می باشد و به صورت یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF نبوده در واقع به شکل کلاسیک کتابهای لغت تنظیم گردیده که طی آن پس تلفظ کلمه معنی آن و در برخی موارد مثالها و تمرین هایی از کاربرد آن گفته خواهد شد.
دانلود کتاب و توضیحات کامل تر در ادامه مطلب موجود است ...
 


|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , زبان , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: دانلود دیکشنری , دانلود لغات رایج زبان انگلیسی , دانلود نرم افزار اموزش زبان انگلیسی , دانلود نرم افزار کمک اموزشی زبان انگلیسی , دانلود کتاب 4000 Essential English Words , دانلود کتاب الکترونیکی , دانلود کتاب اموزش زبان انگلیسی , دانلود کتاب صوتی اموزش زبان , دانلود کتاب پرکاربرد ترین لغات زبان انگلیسی ,
تاریخ : 10 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود کتاب رمان امینه
عنوان : کتاب امینه 
نویسنده : مسعود بهنود
نوع : رمان
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : ۲۲۷
حجم : ۱ مگابایت

درباره کتاب :
اگراهل خواندن کتابهاي تاريخي هم نباشيد به شما اطمينان مي دهم كه از خوندن اين کتاب لذت مي بريد.
اين کتاب ماجراي زني است به نام خاتون سوگلي حرمسراي عريض و طويل پادشاه ضعيف النفس صفويه كه بدل به امينه همسر خان آشاقه باش مي شود به عنوان اولين سفير زن دنيا فعاليت مي كند با ولتر ملاقات مي كند و با شخصيت منحصر به فرد خود در دربار بزرگترين كشورهاي دنيا توجه افراد را جلب مي كند.
زني كه احتمالا بايد تعدد زنان و فرزندان خاندان هزار فاميل ناشي از تفكر اوست و در حقيقت به روي كار آمدن اين خاندان نيز.

خواندن اين کتاب فوق العاده را به همه پيشنهاد مي كنم و البته خواندن کتابی ديگر از اين نويسنده به نام خانم. 
 


|
امتیاز مطلب : 105
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
موضوعات مرتبط: دانلود , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: کتاب امینه , رمان , رمان عاشقانه , مسعود بهنود , رمان تاریخی , دانلود , کتاب , آموزش , زبان , دانلود کتاب , دانلود کتاب آموزش , دانلود کتاب آموزش زبان , کتاب آموزش , کتاب آموزش زبان , آموزش زبان , دانلود رایگان , دانلود کتاب PDF , دانلود کتاب الکترونیکی ,
تاریخ : 10 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

طراحان وب اغلب نگران مهارت های ملموس خود، مانند مهارت حرفه ای در فتوشاپ یا تسلط به jQuery هستند. با این حال، برای تبدیل شدن به فردی موفق در زمینه طراحی صفحات وب به چیزی بیش از در اختیار داشتن تجهیزات و ابزارهای حرفه ای یا استعداد شگفت انگیز در زمینه طراحی نیاز است. چند چیز بسیار مهم است که هر مشتاق طراحی وب زمانی که می خواهید کارنامه شغلی حرفه ای برای خود ایجاد کند باید در ذهن داشته باشد. در این مقاله ۱۲ نکته کلیدی را برای موفقیت در عرصه طراحی وب همراه با توضیح مختصری از هر یک را برای شما لیست کرده ایم. همچنین در انتها  ”لیست مقالات تکمیلی”  را خدمت شما معرفی کرده ایم که اگر به این حرفه علاقمند باشید در آن مقالات می توانید اطلاعات بیشتری و عمیق تری دریافت کنید.

مقدمه : چشم اندازی از طراحی وب

به غیر از طراحی وب سایت چشم نواز و جذاب و ایجاد توازن میان مقدار زیادی از اطلاعات ، چالش دیگری که طراحان وب با آن روبه رو هستند، مدیریت بهینه شغلی خود به طور موثر می باشد. کار طراح وب با ساختن وب سایتی که زیبا و کارآمد به نظر برسد پایان نمی یابد، بلکه همچنین باید مدیریت همه عواملی که ترکیب انها با هم سبب شکل دادن به یک کسب و کار موفق می شود را نیز بر عهده داشته و عوامل و تجربیات خود را به کار بگیرد. از برنامه ریزی و اجرای مو به موی برنامه ها گرفته تا بازاریابی و ارتباط موثر با مشتریان، طراح وب باید در هر مرحله کار خود دقیق و همچنین حرفه ای عمل نماید تا انتظار موفقیت داشته باشد.

موفقیت حقیقی نیازمند یک سری خصوصیات و صفات است… که برخی از آنها را ممکن است پیش از این کسب کرده و دارا باشید و از بعضی دیگر چه بسا غفلت کرده اید. این ها چیزهایی نیستند که خیلی سریع با خواندن کتاب ها و مقالات یا نشستن سرکلاس درس به دست بیاید، در عوض ، حصول بسیاری از این مهارت ها نیازمند گذشت زمان و کسب تجربه و بهره گیری موثر از تجارب می باشند. به نظر من، این راهنمایی ها در وهله اول بی ارزش اند، اما زمانی که در طول زمان به طور مداوم به کار گرفته شوند، به موفقیت شما در دنیای وب کمک خواهند کرد.

به عنوان یک طراحی حرفه ای وب ، پیروی و به کار گیری راهنمایی های زیر کمک خواهد کرد که به نوبه خود یک ” ستاره طراح وب ” مبدل شوید!

 ...


|
امتیاز مطلب : 98
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
موضوعات مرتبط: آموزش , ,
برچسب‌ها: how to become a Successful Web Designer , Team Player , Updated Portfolio for web design projects , web design tricks , web desugn plan , ترفند های طراحی وب , طراح وب موفق , طراحی وب , نکاتی برای طراحی وب بهتر ,
تاریخ : 10 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود والپیپر های زیبا و گوناگون - Wallpapers Mania 026


این مجموعه که پیش روی شماست شامل والپیپر های زیبا و مدرن از طبیعت، فانتزی، وکتور و ... با فرمت jpg می باشد. کاربران خوش ذوق می توانند از این پک جدید پس زمینه برای تزیین مانیتور خود استفاده کنند...

 


|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو عکس , ,
برچسب‌ها: دانلود والپیپر , Wallpapers Mania , Wallpapers , پشت زمینه دسکتاپ , پشت زمینه , دسکتاپ , والپیپر , عکس , عکس جدید , عکس بازیگر , عکس بازیگر زن , عکس بازیگر ایرانی , عکس 2011 , عکس جذاب , سایت عکس , عکس بازیگر مرد , جدید ترین عکس ها , عکس جالب , عکس روز , عکس سینما , عکس فیلم ,
تاریخ : 10 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود Luxand Blink! v2.3 - نرم افزار تشخیص چهره برای ورود به ویندوز
دانلود Luxand Blink! v2.3 - نرم افزار تشخیص چهره برای ورود به ویندوز


یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ تعجب کردید؟ نرم افزار Luxand Blinkابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد. تکنولوژی پیشرفته ی تشخیص صورت توسعه یافته توسط کمپانی Luxand قابلیتتشخیص چهره ی کاربران را حتی با وجود مدل موی جدید، مدل ریش و سبیل متفاوت و ... را دارد. حتی داشتن آرایش، عینک گذاشتن یا برداشتن، کوتاه کردن مو و ... نمی تواند این نرم افزار را گیج کند. Luxand Blink به شما در حفظ امنیت سیستم تان چه در خانه و یا محل کار کمک می کند. شناسایی بایومتریک از طریق صورت یکی از بهترین و سریعترین تکنولوژی هایی است که اخیراً استفاده می شود. همین امروز برای دانلود کردن این نرم افزارتلاش کنید!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink! v2.3 :
- ورود به سیستم تنها با نگاه کردن به وب کم
- بهره مندی از تکنولوژی تشخیص چهره ی پیشرفته
- عدم نگرانی در رابطه با تغییر مو، آرایش، اصلاح ریش و سبیل و ...
- تشخیص چهره در شرایط نور و روشنایی متفاوت
- افزایش امنیت کامپیوتر در محیط کار یا خانه
- و ... 

 


|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , بهینه ساز ویندوز , ,
برچسب‌ها: Luxand Blink! v2 , 3 , نرم افزار , تشخیص , چهره , برای , ورود , به , ویندوز , دانلود , download , free , رایگان , امنیتی ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .